La docència de postgrau

Els estudis de doctorat en Filologia Anglesa, juntament amb el màster oficial Estudis Anglesos Avançats (amb dues especialitats a escollir: o bé "Literatura i Cultura" o bé "Multilingüisme i Adquisició de l'Anglès"), conformen el programa de postgrau de Filologia Anglesa. Aquests estudis estan plenament adaptats al nou marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i l'accés al programa de doctorat.

El programa està obert tant a estudiants com a professionals amb ganes de millorar la seva formació acadèmica.

El període de preinscripció dels màsters oficials es va obrir el 9 de gener. En cas que necessiteu avançar documentació i/o tràmits dels màsters que encara no estan oberts a preinscripció podeu dirigir les vostres consultes a preinscripcio.postgrau@uab.cat.

Orientació Universitària Adreçades a estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior

Biblioteques de la UAB Web de les Biblioteques de la UAB

Ajuts, Beques i Convocatòries Obre el cercador i perfila la teva cerca!

Calendari acadèmic Calendaris dels centres amb convocatòries ordinàries. Tria el teu!

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Edifici B (UAB)