La docència de grau

El Departament de Filologia Anglesa i de Germanística ofereix el Grau d?Estudis Anglesos i participa en la docència de quatre Graus Combinats: Estudis d?Anglès i d?Espanyol, Estudis d?Anglès i de Català, Estudis d?Anglès i de Clàssiques i Estudis d?Anglès i de Francès. Tots estan adaptats a l?Espai Europeu d?Ensenyament Superior.

A més, el nostre Departament ofereix assignatures de llengua anglesa en altres titulacions. A Ciències de l’Educació col•laborem  al Grau de Mestre d'Educació Primària i al Màster Universitari de Formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat,  Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes. També oferim assignatures d’anglès a l’Escola d'Enginyeria (Informàtica).

Pel que fa als estudis de Postgrau, el Departament ofereix el Màster Universitari Estudis Anglesos Avançats amb dues especialitats (Multilingüisme i Adquisició de l'Anglès,
Literatura i Estudis Culturals) i el programa de Doctorat en Filologia Anglesa.

Orientació Universitària Adreçades a estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior

Biblioteques de la UAB Web de les Biblioteques de la UAB

Ajuts, Beques i Convocatòries Obre el cercador i perfila la teva cerca!

Calendari acadèmic Calendaris dels centres amb convocatòries ordinàries. Tria el teu!

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Edifici B (UAB)