Detall d'activitat

Inici del Curs en Seguretat d'Esdeveniments i Espectacles, una Visió Integral

Divulgació - Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Descripció:

Més detalls del curs a l'enllaç.

Ubicació: Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Data: Dimarts 10, Octubre de 2017 - 16:00h

Data fi: Dimarts 10, Octubre de 2017 - 20:00h

Organitzador: Escola de Prevenció i Seguretat Integral

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Afegir al meu calendari 2017-10-10 16:00:00 2017-10-10 20:00:00 Europe/Madrid Inici del Curs en Seguretat d'Esdeveniments i Espectacles, una Visió Integral Curs d'especialització per capacitar als responsables de la gestió d'esdeveniments i espectacles a coordinar les figures que intervenen en la preparació d'un esdeveniment multitudinari, tenint en compte les normes jurídiques i de seguretat que els hi pugui afectar en cada cas, i integrant els coneixements per poder fer la coordinació amb els Tècnics Competents de Plans d'Autoprotecció, Cossos de Seguretat (Bombers, Policia, Protecció Civil i Seguretat Privada).

Més detalls del curs a l'enllaç.
Escola de Prevenció i Seguretat Integral Escola de Prevenció i Seguretat Integral formacio.continuada.fuab@uab.cat