SERVEI D'INFORMÀTICA

Servei d'informàtica > Inici de sessió de suport remot per pc i apple

Quan truqueu al CAS, si és necessari aquest procediment permetrà que l'agent vegi la pantalla del vostre ordinador, i pugui treballar-hi de manera remota mentre duri la sessió. Un cop finalitzada, no deixarà cap accés al vostre equip, de manera que no serà possible tornar a establir una connexió excepte si se us proporciona un nou codi de sessió.

El suport remot basat en ISL no instal·la res al vostre ordinador i utilitza tècniques segures per preservar la privacitat i seguretat del vostre equip.

Segons el sistema operatiu i el navegador utilitzats, podeu trobar al vostre escriptori un arxiu anomenat ISL Light Desk. Aquest arxiu no representa cap tipus d'amenaça a la privacitat ni seguretat del vostre equip, i podeu eliminar-lo sense problema un cop acabada la sessió de suport remot.

Podeu iniciar la sessió indicant aquí el codi que us han de facilitar des del CAS.

  

Per qualsevol dubte respecte al sistema de suport remot, us recomanem que ens envieu un correu electrònic a cas@uab.cat i us resoldrem els vostres dubtes.

 

 

 

 

 

2017 Universitat Autònoma de Barcelona