A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA
 Facultat de Traducció i d'Interpretació  Informació acadèmica  Treball de fi de màster
TREBALL DE FI DE MÀSTER

Aquest mòdul de 15 crèdits és obligatori per a tots els estudiants del màster i constitueix la plasmació final per part de l'alumne del que s'ha après en el màster, per la qual cosa és comú a totes les especialitats. L'objectiu d'aquest treball és que l'alumne adquireixi els coneixements i capacitats necessaris per a la realització d'un treball de recerca en un dels àmbits següents: la Traducció i la mediació intercultural, la Traductologia i estudis interculturals, la Interpretació de conferències o la Investigació sobre Àsia Oriental contemporània.

Concretament, es pretén que l'alumne sigui capaç de demostrar un coneixement sistemàtic dels camps d'estudi bàsics i un domini de les aptituds i els mètodes de treball associats; d'utilitzar adequadament en els contextos professionals i acadèmics els recursos específics de suport a l'estudi, al treball ia la investigació i finalment de resoldre problemes, en entorns nous o no familiars i en contextos amplis o multidisciplinaris, relacionats amb l'especialitat triada.

La informació corresponent a l'elaboració del Treball de Fi de màster de cada itinerari està plasmada a la Guia docent corresponent. A cada guia s'indiquen les instruccions detallades per a la realització del treball així per la seva entrega i avaluació.

L'estudiant haurà de lliurar a la Gestió Acadèmica de la FTI, fent una sol·licitud de cita prèvia.

1.El número de còpies del treball que s'indiqui a la guia docent.

2. Formulari de proposta del tribunal per a la lectura del treball degudament emplenat i signat pel tutor o tutora.

El tutor o tutora haurà de recollir a la Gestió Acadèmica el formulari de l'informe del tribunal.

Per a qualsevol consulta podeu contactar amb la Gestió Acadèmica a través del correu: g.academica.fti@uab.cat

Formularis:

Formulari "Proposta de tribunal per a la lectura del Treball de Recerca"
Inici Mapa web
2015 Universitat Autònoma de Barcelona