A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual Facebook Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Informació acadèmica  Pràctiques externes de psicologia i pràcticum de logopèdia
 Informació General
Característiques de les Pràctiques/Pràcticum
Destinataris i Requisits
Procediment de Sol·licitud i Assignació de Pràctiques

Informació Pràctiques Màster

Els estudis de màster oficial de la Facultat de Psicologia conten amb assignatures o mòduls de Pràctiques Externes que són una activitat amb caràcter formatiu que ha de permetre a l’estudiant:

• Aplicar i complementar els coneixements adquirits durant la formació acadèmica.
  • Afavorir l’adquisició de competències que els prepari per a l’exercici d’activitats professionals.
  • Facilitar la seva empleabilitat.
Es poden realitzar a la pròpia universitat o en entitats col·laboradores (empreses, institucions i entitats públiques i privades).

Aquestes pràctiques estan supervisades pels professionals de les entitats col·laboradores (tutors externs) i pel professorat de la Facultat (tutors acadèmics). No generen ni drets ni deures propis de la relació laboral.
A la web de cada màster trobareu informació sobre els tipus de pràctiques que es poden cursar.
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2017 Universitat Autònoma de Barcelona