A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Facebook Twitter
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Ciències  Informació acadèmica  Horaris i exàmens   Info màsters oficials 2017-18
Horaris i aulari 2017-18 (Graus)
 Info Màsters Oficials 2017-18

Per a més informació adreceu-vos a la web del Màster.

Màsters oficials :

- Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social (Horaris / Timetable) .

- Física d'Altes Energies, Astrofísica i Cosmologia / High Energy Physics, Astrophysics and Cosmology (Horaris / Timetable).

- Modelització per a la Ciència i l'Enginyeria / Modelling for Science and Engineering : Horaris / Timetable (Oct 9)

- Nanociència i Nanotecnologia Avançades / Advanced Nanoscience and Nanotechnology : Horaris / Timetable (Oct 9)

- Química Industrial i Introducció a la Recerca Química / Industrial Chemistry and Introduction to Chemical Research : Horaris / Timetable (Sep 29).

- Paleobiologia i Registre Fòssil / Paleobiology and Fossil Record (Horaris / Timetable  UAB:  15- 19h  Dilluns a dimecres / Monday to Wednesday Aula/Room: CB/013).

* Aulari / Classrooms:

Podeu consultar les aules on es realitzarà la docència de cada sessió a la web o mateixos horaris del màster, o bé, a través de l'eina Consulta d'horaris , apartat 'Serveis'.

Pràctiques de laboratori.- El professorat us informarà de les ubicacions dels laboratoris experimentals de cada assignatura.

Per a qualsevol consulta sobre horaris l'alumnat pot contactar amb la coordinació de la seva titulació.

Inici Mapa del Web
2017 Universitat Autònoma de Barcelona