A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Informació acadèmica  Grau medicina  Pràctica clínica assistencial ii
Informació General
Pràctica Clínica Assistencial I
 Pràctica Clínica Assistencial II
Pràctica Clínica Assistencial III
Pràctica Clínica Assistencial IV i V

Pràctica Clínica Assistencial II

PRÀCTICA CLÍNICA ASSISTENCIAL II

Curs 2017-2018

La Pràctica Clínica Assistencial II (PCA II) consta de:

• 2 seminaris a la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques (Bellaterra) de 2 hores de durada per seminari en grups de 20 alumnes.
  • 4 sessions de pràctiques a la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques (Bellaterra) en grups reduïts de 12-13 alumnes (les sessions 1 i 4 tenen una durada d'1 hora i mitja i les sessions 2 i 3 de tres hores).
  • 3 visites a un Centre d'Atenció Primària (CAP) de 4 hores de durada cadascuna (1-2 alumnes per preceptor).

Els CAP participants estan adscrits a les Unitats Docents de la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona (regions sanitàries Vallès Occidental i Oriental, Barcelona Ciutat i Barcelonès Nord/Maresme).

Les inscripcions als tres tipus d’activitats de la PCA II (2 seminaris, 4 pràctiques i 3 visites a un CAP) es realitzen a través de l’eina d’autoinscripció PSG http://clon.uab.cat/psg/

Les inscripcions als SEMINARIS es realitzen:

Del 12 al 16 de febrer (ambdós inclosos): SEMINARI 1

Del 19 al 23 de febrer (ambdós inclosos): SEMINARI 2

Les inscripcions a les PRÀCTIQUES es realitzen del  12 al 25 de febrer (ambdós inclosos) a partir de les 13:30 hores.

Les inscripcions a les visites a CAPS es realitzen del 12 al 25 de febrer (ambdós inclosos):

CAPS de BARCELONA CIUTAT: A partir del 12 de febrer a les 9:00 hores

CAPS de ZONA VALLÈS: A partir del 13 de febrer a les 9:00 hores

CAPS de ZONA BARCELONÈS NORD / MARESME: A partir del 14 de febrer a les 9:00 hores

Si necessiteu més informació, podeu contactar amb: pca.medicina@uab.cat

IMPORTANT: Recordeu que, el dia abans de la visita al CAP haureu de comprovar que no hi ha hagut canvi d'horari en el CAP escollit.

L’aula Moodle és el mitjà de comunicació principal amb els alumnes.

Presentació de la PCA II
Dia: Dilluns 12 de febrer de 2018
Grups 1 i 2: Aula M2-002. Hora: 10:30-11 h

Horaris Seminaris i Pràctiques PCA II:
Consultar el següent enllaç, l’aula Moodle i el PSG

Dates visites a  CAPs:

Consultar el PSG per conèixer horaris de cada CAP
Primera visita: 12 i 13 de març de 2018
Segona visita: 16 i 17 d’abril de 2018
Tercera visita: 7 i 8 de maig de 2018

Per a més informació podeu consultar la guia docent de l’assignatura.

Podeu consultar els documents relacionats i les vacunes que estan recomanades per realitzar la docència pràctica amb pacients.

Acord de compromís de confidencialitat
Recomanacions de conducta
Recomanacions de vacunes