A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Informació acadèmica  Convalidació d'estudis estrangers  Informació pròpia de la facultat de medicina
 Informació pròpia de la Facultat de Medicina
Convalidació d'estudis (estrangers)

Informació pròpia de la Facultat - Curs 2017-18

Informació sobre l'accés a la Facultat de Medicina

-Ja pots consultar els criteris i les places per al curs 17/18.

-Documentació:
  • Fotocòpia, compulsada o acompanyada de l’original, del Document Nacional d’Identitat/Passaport.
  • Certificat acadèmic personal, on constin les qualificacions obtingudes en totes les assignatures i el nombre de convocatòries, amb el valor en crèdits de cadascuna.
  • Guia docent / programes de les assignatures cursades, amb el segell de la universitat d’origen.
  • Pla d’estudis dels estudis d’origen, on hi consti la data de publicació en el BOE i el segell del centre.
  • Càlcul de notes mitjanes equivalents d'estudis universitaris realitzats a l'estranger emès pel MECD (en el cas d’estudis estrangers).
  • Comprovant original del pagament del preu públic (El preu actual de la taxa de estudi d'expedient és de 54,54 euros)
  • Document acreditatiu de gratuïtat o descompte dels preus públics, si és el cas.
  • Escrit de motivació de la sol·licitud.
  • Documentació dels estudis previs reconeguts (certificat, programes, pla d’estudis)

-Terminis:
  • El termini per presentar la sol·licitud d'accés per al curs 2017/2018 serà de l'1 al 31 de març de 2017.
  • Per entregar la sol·licitud presencialment s'haurà de demanar cita prèvia.  També es pot fer arribar per correu postal certificat a la següent adreça: Gestió Acadèmica - Facultat de Medicina - Av. de Can Domènech s/n -08193 Bellaterra
  • La resolució es publicarà el 16 de juny de 2017.
Resolució Accés Convalidació Estudis Estrangers 17-18
Resolució oferta places i criteris admissió per convalidació d'estudis estrangers
Formulari sol·licitud accés per convalidació d'estudis estrangers
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web