A A A Contrast +/- Castellano   English
 Facultat de Traducció i d'Interpretació  Informació acadèmica  Canvi d'idioma c
CANVI D'IDIOMA C PER A TRADUCTORS I INTÈRPRETS

Curs 2016/2017

Convocatòria adreçada a alumnes de primer curs del Grau en Traducció i Interpretació

Per a poder sol·licitar el canvi d'Idioma C per a traductors i intèrprets s'han de tenir aprovades les assignatures d'Idioma C per a traductors i intèrprets 1 i 2 de primer curs, tot i que també es valoraran les sol·licituds d'alumnes que tinguin suspesa una de les dues assignatures o totes dues.

Places ofertes:2 places per cada assignatura d'Idioma C per a traductors i intèrprets que ofereix la Facultat de Traducció i d’Interpretació.
En el cas que hi hagi més sol·licituds que places disponibles, les places s'adjudicaran en funció de l'expedient de primer. També es tindrà en compte l'escrit de motivació.

Documentació que cal presentar:
-Imprès de sol·licitud
-Escrit de motivació.

Període de sol·licitud:del 1 al 7 de juliol de 2016

Lloc de presentació de les sol·licituds: Gestió Acadèmica de la Facultat de Traducció i d’Interpretació (demanant cita prèvia a la pàgina web de la Facultat)  o bé per correu postal a l’adreça:

Facultat de Traducció i d’Interpretació
Gestió Acadèmica
Edifici K
08193 Bellaterra

Resolució: 18 de juliol de 2016. Podeu consultar la resolució al següent link.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 1 d’abril de 2016

Documentació: