A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    PRACTICUM    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Inici  Informaciˇ acadŔmica  Avaluaciˇ  Convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis  Convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis
Proces i Convocat˛ries
Revisiˇ d'avaluaciˇ
Avaluaciˇ davant d'un tribunal
Practicum i treball de fi d'estudis
 Convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis
Avaluaciˇ per compensaciˇ
Calendari Convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis

Convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis

La convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis consistirÓ en una prova de sÝntesi en la qual s'avaluaran ˙nicament i exclusivament els resultats d'aprenentatge definits en les guies docents de l'assignatura o del m˛dul del curs anterior.

Requisit
PodrÓs sol.licitar aquesta convocat˛ria si has matriculat tots els crŔdits necessaris per a finalitzar els estudis.

La teva sol.licitud haurÓ d'abastar totes les assignatures o els m˛duls pendents de superar.

Les assignatures o els m˛duls per les quals facis la sol.licitud, no hauran d'haver estat matriculades per primera vegada dins del mateix curs acadŔmic, excepte el treball fi d'estudis o el prÓcticum.

Lloc de sol.licitud
L'haurÓs de formalitzar a la Gestiˇ AcadŔmica del centre i adrešar-la al deganat o a la direcciˇ del teu centre.

Termini
El termini l'estableix el calendari academicoadministratiu aprovat pel Consell de Govern de la UAB.

Documentaciˇ que cal presentar
Formulari de sol.licitud (original i c˛pia)
Document acreditatiu de les activitats que podran obtenir reconeixement acadŔmic i que encara no consten a l'expedient de l'estudiant, si Ús el cas.
Document acreditatiu d'haver superat el prÓcticum o situaciˇ especial de finalitzaciˇ avanšada, si Ús el cas.

Formulari
Convocat˛ria extraordinÓria de fi d'estudis. Sol.licitud

Inici Mapa web Video inauguraciˇ
2017 Universitat Aut˛noma de Barcelona