Indicadors del Servei de Biblioteques

                                      

Indicador 2023 2022 2021
Percentatge d'acompliment dels objectius del Servei
Mínim 85%
93,07% 96,88% 96,41%

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb l'atenció del personal
Mínim 3,5
Triennal
-- 4,35 --
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb la valoració global de la prestació del servei
Mínim 3
Triennal
-- 4,19 --
Nombre d’accions de millora 256 271 146
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb els espais de treball
Mínim 3
Triennal
-- 4,09 --
Nombre de queixes, felicitacions i suggeriments 311 284 240

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Mitjana d'hores de formació per persona i any
Mínim 40 hores
51,26 48,33 42,59
Mesures d’inclusió i millora de l’entorn laboral -- 18 50

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Xarxes socials: Twitter. Taxa d'interacció
Mínim 1%
2,92% 2,59% 1,40%
Xarxes socials: Instagram. Taxa d'interacció
Mínim 10%
18,62% 23,09% 10,02%
Nombre d’activitats dutes a terme 24 15 6
Nombre de pàgines web visualitzades  1.202.117 2.090.834 5.027.545
Youtube: creixement de les visualitzacions, que ha de ser igual o superior a l'any anterior 24.901 9.465 --
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació al web del SdB
Mínim 3 (escala de 1 a 5)
-- 3,97 --

 

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Servei Pregunt@: percentatge de respostes enviades en un màxim de 3 dies laborables següents a la consulta
Mínim 90%
92,00% 92,20% 90,90%
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb la resolució de dubtes i consultes
Mínim 3
Triennal
-- 4,18 --
Nombre de pàgines visualitzades al web Propietat intel·lectual i accés obert
Mínim 18.000
16.700 19.132 20.220
Nombre de pàgines visualitzades a la web SAAR 17.100 30.185 7.646

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Mitjana de tramesa de les comandes de biblioteques externes sol·licitades a la UAB
Màxim 3
1,49 1,48 1,81
Préstec: Percentatge  d'usuaris reals de préstec en relació als usuaris potencials
Mínim 55%
61,25% 44,88% 55,54%
Nombre de préstecs documentals superior al 80% de l’any anterior (Nombre anual de préstecs)  Assolit Assolit 8,43
Mitjana de recepció dels documents digitals sol·licitats per la UAB a biblioteques externes
Màxim 3
2,15 -- --
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb el préstec
Mínim 3 (escala de 1 a 5)
-- 4,37 --

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb els cursos de formació
Mínim 3
4,51 4,54 4,53
Nombre d'usuaris que assisteixen a les accions formatives 6.785 4.410 5.289

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Nombre de consultes rebudes en relació a la producció científica
Mínim 35
90 57 40
Percentatge de consultes al web de PIAO resoltes en un màxim de 5 dies laborables
Mínim 90%
100% 95% 90%
Percentatge d'articles referenciats a la base de dades de producció científica (CRIS) que hi ha al DDD
Mínim 10%
22,55% 16,86% 11,19%
Mitjana del procés de revisió dels registres per la seva incorporació al DDD
Màxim 50 dies
59 188 234
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb el suport a la recerca 
Mínim 3
Triennal
-- 4,02 --
Percentatge de creixement de la producció científica de la UAB al DDD
Mínim 10%
9,84% 11,45% 7,77%

                                        

Indicador 2023 2022 2021
Inventari de monografies: el percentatge de documents perduts en relació als documents inventariats
Màxim 0,100%
Triennal
0,19 -- --
Biblioteca Digital: mitjana de consultes a bases de dades subscrites per usuari
Mínim 20
26,48 26,42 44,27
Biblioteca Digital: mitjana d'articles descarregats per usuari
Mínim 30
31,96 31,4 31,76
Biblioteca Digital: mitjana de llibres-e consultats per usuari
Mínim 10
18,44 9,42 13,18
Biblioteca Digital: preu mitjà acceptable per descàrrega de text complet
Màxim 2€
0,64€ 0,68€ 0,87€
Mitjana percentual dels documents no localitzats en relació al total d'ítems de la localització del document extraviat
Màxim 0,05%
0,02 0,03 0,01
Mitjana de dies de lliurament del material documental
Màxim 30 dies
18 20 --
Mitjana de dies de processament tècnic de documents comprats en paper
Màxim 8 dies
6,14 6,21 9,67
Percentatge de creixement de la col·lecció dels fons personals i Institucionals al DDD 0,41 0,46 1,91
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació amb el fons documental
Mínim 3
Triennal
-- 4,02 --

                                        

Indicador 2023   2022 2021
Proveïdors no documentals: Relació de la quantitat de comandes amb les reclamacions dels proveïdors -- -- --
Nombre d’espais renovats 8 5 4

                                        

Indicador 2023   2022 2021
Nivell de satisfacció dels usuaris en relació a l’equipament informàtic
Mínim 3
Triennal
-- 3,60 --
Percentatge d’ordinadors obsolets
Màxim 6 anys
5,80% 4,20% 11,08%
Mitjans informàtics: Percentatge d'incidències resoltes no programades dins del termini de 2 dies laborables
Mínim 80%
75,00% 73,70% --
Percentatge igual o superior al 95 % en la disponibilitat de la plataforma (DDD)
Igual o superior al 95%
99,18% 96,6% --