Classificació per modalitat

CURSOS PRESENCIALS
Del 2 al 5, i l'11 de juliol
Al Campus
La nanociència: una ciència transversal

Setmana del 2 al 6 de juliol
​A Barcelona
Aportacions de la neurociència a l'educació
Colloquia Latina V
Creativitat i innovació a l’aula
Iniciació al projecte Filosofia 3/18
La ludificació a l’aula: un nou model d’aprenentatge
Pronunciació anglesa per a professionals de l’ensenyament. Nivell 1
Sexualitat i infància

Al Campus i altres localitzacions
Converteix el teu alumnat en comunicadors científics: arts escèniques per aprendre i reflexionar sobre valors i continguts científics
Creació i producció de recursos audiovisuals: coses que hem de fer per rodar una pel·lícula
Creació i publicació d’APPS per a Android. Curs d'iniciació
Curs de camp d'estudi d'evolució del paisatge
Esteu al núvol?
La psicomotricitat: eines i recursos per portar-la a la pràctica
Mirem, dibuixem. L'urban sketching com a estratègies per dibuixar a l'aula
Pràctiques d’oratòria per a docents i altres professionals
Repensant l'educació avui
Seguim de viatge! Compartim l'horitzó, transformem l'escola
Treballar per projectes a secundària Places exhaurides

Setmana del 9 al 13 de juliol
A Barcelona
Coaching amb les famílies? Com gestionar les entrevistes de tutoria
Desmuntem l’Edat Mitjana! Curiositats, tòpics i mentides sobre l’Europa Medieval
El lingüista com a detectiu: una introducció a la lingüística forense
Famílies: diversitat familiar a l’escola
Fotografia documental aplicada a les aules i entorns escolars
Investiguem per comprendre
Jocs, contes i art. Filosofia 3/18 a l'educació infantil
La veu, la música i la paraula: jocs i creacions
Parlem d’art: les estratègies de pensament visual com a eina educativa
Pronunciació anglesa per a professionals de l’ensenyament. Nivell 2
Representant la docència: imatges del mestre i l’alumne dins la literatura i el cinema

Al Campus
Astronomia: observar i experimentar
Ciències 12-15, una proposta per ensenyar ciències amb sentit
Creació i publicació d’APPS per a Android. Curs avançat
Encarar reptes i crear noves oportunitats: les competències professionals en la docència d'educació de persones adultes
Repensem l'avaluació. L'avaluació competencial a secundària
 
Formulari d'inscripció dels cursos presencials


CURSOS VIRTUALS
Aportacions de la Neurociència a l’educació Places exhaurides
Com es participa a un projecte amb Espurn@?
De l’emoció a l’acció intel·ligent
Disseny i creació en 3D aplicat a projectes STEAM
Disseny i programació d’aplicacions mòbils amb App Inventor
Eines per gamificar l’aula  Places exhaurides
Ens iniciem en la programació creativa amb Scratch!
Fotografia amb dispositius mòbils
Indagació i competència científica
Iniciació a la metodologia de les Classes Inverses (Flipped Classroom)
La programació neurolingüística (PNL) i la seva aplicació en els entorns educatius
Les intel·ligències múltiples a l’aula
Recursos pràctics per elaborar projectes STEAM d’educació artística i ciència en llengua anglesa basats en les Arts
Tauletes digitals, possibilitats didàctiques i aplicacions a l’aula
Tractament digital de les imatges. Programa Gimp

Formulari d'inscripció dels cursos virtuals