Biblioteques > Fons i equipaments > Préstec de portàtils i e-books

Préstec de portàtils i e-books

Ordinadors portàtils

Les biblioteques de Comunicació i Hemeroteca General, Medicina (Bellaterra i Vall d'Hebron), Universitària de Sabadell i Ciència i Tecnologia ofereixen el servei de préstec d'ordinadors portàtils. Tots els membres de la comunitat universitària en poden gaudir, tot seguint les normes d'ús establertes al respecte.

Si voleu saber què heu de fer per a utilitzar aquest servei, consulteu la normativa de préstec d'ordinadors portàtils.

E-books

La Biblioteca Universitària de Sabadell i la Biblioteca de Veterinària també deixen en préstec lectors de llibres electrònics per un període de 7 dies renovables. Mentre duri el préstec, l'usuari assumeix tota la responsabilitat sobre l'aparell.

Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Les biblioteques de la UAB (vídeo) Accés des de fora de la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2017 Universitat Autònoma de Barcelona