Matriculació i informació acadèmica

1. Informació acadèmica

• Els estudis que es fan a través del programa la Universitat a l’Abast, tot i que són exactament els mateixos que els dels alumnes “convencionals”, no tenen validesa acadèmica. Això ens permet no haver de demanar cap titulació prèvia ni fer cap prova d’accés.
  • Per la mateixa raó, l’avaluació és voluntària. L’alumne és qui marca el seu ritme de treball durant l’assignatura. Tot i que recomanem la implicació a la dinàmica proposada pel professorat, els treballs i exàmens no són obligatoris.

2. Matriculació

• La matrícula es pot fer per a tot el curs acadèmic o per quadrimestres.
  • No hi ha un mínim ni un màxim d’assignatures per cursar. També pots cursar assignatures provinents de diferents titulacions.
  • S’admet fins un total de cinc alumnes del programa Aprenent al Campus per assignatura.
  • El preu total de la matrícula s’estableix en funció del nombre de crèdits matriculats. A aquest import s’hi ha de sumar l’import de les taxes administratives corresponents a la gestió de la matriculació, vàlides per a tot el curs acadèmic.
  • Pots consultar els preus dels crèdits i les taxes administratives a l'apartat "Preu dels estudis" de l'oferta formativa.
  • Si no podeu matricular-vos dins el període establert, ho pot fer altra persona a través d'una autorització signada on consti el nº de DNI i nom complert d'ambdues parts i una fotocòpia del vostre DNI. És important que quedi clar que autoritzeu algú altre a matricular-vos al programa "la Universitat a l'Abast" pel curs 2017-2018. Cada persona podrà matricular-ne dues d'absents.
  • Per tal de garantir un funcionament normalitzat amb el calendari de les facultats, no es fan matriculacions fora dels períodes establerts.

3. Període i horaris de matriculació 2017-2018

Pots consultar els períodes de matriculació, així com la documentació necessària, a la guia de l'estudiant.

4. Horari d’atenció

Amb cita prèvia de dilluns a divendres de 10h a 14h.
Fora d’aquest horari et demanem que confirmis si et podrem atendre.

Descarrega’t aquí l'Oferta Formativa del curs 2017-2018.

INSTRUCCIONS PER A LA MATRÍCULACIÓ VIRTUAL:

→    Abans de matricular-vos:
  • heu de tenir el DNI escanejat. Si no disposeu d’escàner, poder fer una foto i enganxar-la a un document word.
  • Si disposeu de NIU, heu de tenir present la paraula de pas. Si no la coneixeu, heu de generar-la aquí.
  • Tingueu present el semestre i horaris en què s’imparteixen les assignatures, ja que a l’aplicatiu virtual no apareix aquesta informació.
→    Matriculació:
    1. Trieu l'estudi en què us volgueu matricular i premeu Alta de nova matrícula, reviseu que les dades personals siguin correctes i accepteu
  • Us demanarà adjuntar el DNI escanejat. Pugeu l’arxiu i accepteu.

2. Per a matricular assignatures de grau: :
  • Cerqueu les assignatures que us interessin. Apareixeran ordenades pel codi. Podeu anar baixant fins trobar la vostra, o cercar-la utilitzant els botons control+F, introduint posteriorment el codi de l’assignatura
  • Seleccioneu-les clicant el símbol +. Si l’assignatura compta amb més d’un grup, se us obrirà una finestra per tal que seleccioneu el què desitgeu.
  • Els grups que apareguin tancats no es tornaran a obrir. Les places que apareixen són les definitives, pel què no es generaran llistes d’espera.
  • Recordeu seleccionar les taxes de matriculació. Apareixen al final de la llista d’assignatures. SI NOMÉS US MATRICULEU DEL CICLE DE SEMINARIS, NO CAL ABONAR TAXES DE MATRICULACIÓ.
  • Un cop seleccionades assignatures i taxes, premeu acceptar.

3. PAGAMENT:
  • Seleccioneu Calcular total i seleccioneu Forma de pagament. No cal omplir cap altre quadre.
  • Forma de pagament:
    • TPV-Pagament amb targeta. Per pagar amb tarja. Ho pots fer més endavant a través d'aquest enllaç (abans dels 7 dies posteriors a la matrícula)
    • Entitat financera. Genera document “abonaré” per realitzar el pagament presencialment a una oficina bancària.
    • Transferència bancaria. Si escolliu aquesta opció us indicarem el número de compte per a realitzar l’ingrés
  • Un cop seleccioneu la forma de pagament, premeu acceptar

4. RESUM DE LA MATRÍCULA:
  • Si és tot correcte, premeu confirmar.
  • Ja estareu matriculats/des.Us apareixerà el document de matrícula per imprimir o descarregar. També el comprovant de pagament, número de compte o abonaré, segons la forma de pagament seleccionada

Per a qualsevol ajut tècnic que necessiteu, podeu escriure a ep.automatricula@uab.cat (només per incidències tècniques), o posar-vos en contacte amb nosaltres, al 3441 (de 10 a 14h), o escrivint-nos a universitat.abast@uab.cat.