Inici > Estudiar > Tots els estudis > Ciències Socials i Jurídiques > Grau publicitat i relacions públiques (informació general)

Grau de Publicitat i Relacions Públiques

Informació general

Centre docent

Presentació

Com que aquestes disciplines estan en transformació constant , el grau es renova i es redefineix periòdicament per tal d’esdevenir subjecte actiu a l'hora de contribuir a l’assimilació de las noves formes de comunicació. En aquest sentit, la relació entre docència i recerca és vital. Per això, el grau compta amb cinc grups investigadors capdavanters: el Grup de Recerca en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional; el Grup de Recerca en Publicitat; el Laboratori d’Anàlisi Instrumental de la Comunicació; l’Observatori i Grup de Recerca sobre Migracions i Comunicació (MIGRACOM) i el Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica (PUBLIRADIO). Aquest dos últims han estat acreditats per la Generalitat de Catalunya com a Grups de Recerca SGR.

Coordinador i equip de coordinació

Coordinador d'Estudis de Publicitat i Relacions Públiques
Francisco Martín Villodres (francisco.martin@uab.cat)
Telèfon: 93 581 1529

Coordinadora Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Joana Gallego Ayala ( joana.gallego@uab.cat)
Telèfon: 93 581 4476
 
Coordinador Laboratoris RTV i Coordinador d'Espais d'Informàtica i Multimèdia
Antoni Vidal Carretero (antoni.vidal@uab.cat)
Telèfon: 93 581 1536
 
Coordinadora dels programes d'Intercanvis
Laura Cervi ( intercanvis.comunicacio@uab.cat)
Telèfon: 93 581 1795

Modalitat

Presencial.

Règim d'estudi

Dedicació a temps complet. Possibilitat de règim a temps parcial.

Període lectiu

Semestral.

Idioma

Català i castellà.

Tipus d'avaluació

La metodologia dels crèdits ECTS implica una avaluació continuada, en la qual es valora tota la feina de l'estudiant.

Programes d'intercanvi

Preu vigent per crèdit

35,77 euros.

 

 

 

2015 Universitat Autònoma de Barcelona