Inici > Estudiar > Tots els estudis > Arts i Humanitats > Grau història de l'art (informació general)

Grau d'Història de l'Art

Informació general

Centre docent

Presentació

El pla d'estudis abasta totes les manifestacions artístiques del món: des de la cultura europea fins a l'art precolombí, mesopotàmic, egipci i bizantí oriental. En aquest sentit, és menys eurocèntric que el d'altres universitats.

Les assignatures optatives inclouen un camp d'estudi molt ampli: des del món antic fins a les manifestacions més contemporànies, passant pel món medieval i modern, i es completa amb una oferta important pensada per al món de la imatge i la comunicació audiovisual.
A més, l'estudiant pot especialitzar-se en Gestió del Patrimoni Artístic. Aquest itinerari, que comprèn pràctiques professionals en institucions culturals, museus, etc., ha estat pensat, sobretot, com una sortida laboral i té continuïtat en un màster.

Professors arrelats al teixit professional i institucional del país i recursos privilegiats com ara la Biblioteca d’Humanitats de la UAB o el fons documental SIBHIL·LA (el més important de Catalunya en l’àmbit humanístic) proporcionen a l’estudiant un entorn dinàmic i engrescador.

Coordinador i equip de coordinació

Maria Garganté Llanes
maria.gargante@uab.cat

Modalitat

Presencial.

Règim d'estudi

Dedicació a temps complet. Possibilitat de règim a temps parcial.

Període lectiu

El curs està organitzat per semestres i totes les assignatures són semestrals.

Català i castellà.

Tipus d'avaluació

Sistema d'avaluació continuada. La majoria d'assignatures combinen exàmens amb treballs pràctics.

Programes d'intercanvi

Intercanvis amb universitats europees (Erasmus+) amb 14 universitats de diferents països.
Intercanvis amb universitats de l'Estat espanyol (Sicue) amb 11 universitats.

Preu vigent per crèdit

25,27 euros