MÓster Oficial - Hist˛ria de la CiŔncia: CiŔncia, Hist˛ria i Societat

PrÓctiques

Aquest màster ofereix 1 assignatura de pràctiques externes en l'especialitat de Comunicació, Patrimoni i Història de la Ciència.

Aquest Pràcticum, inclòs a l'orientació professional del màster, permet els alumnes realitzar pràctiques externes relacionades amb la gestió, preservació, conservació, estudi i difusió/comunicació de la ciència i el seu patrimoni. Aquestes pràctiques, que permeten l'estudiant adquirir experiència i aplicar coneixement, es realitzaran en un període aproximat de nou setmanes durant els mesos de febrer a maig del 2014.

Alguns dels llocs on es poden fer les pràctiques són el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya a Terrassa, el Museu d'Història de la Medicina de Catalunya, el programa Què, qui, com de TV3, la revista Investigación y Ciència o l'Ateneu Barcelonès.

Les pràctiques impliquen la incorporació dels alumnes en processos de generació, documentació, redacció, producció, edició i/o distribució de contingut científic-tecnològic, probablement en relació amb la preparació i realització de projectes concrets executables en el període de temps descrit.

Els alumnes han de fer un assaig/informe final on quedi clarament recollida tota la feina realitzada i la seva relació amb els objectius professionals i acadèmics del màster.

Si tens dubtes o vols mÚs informaciˇ pots omplir el formulari segŘent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebrÓs un correu de confirmaciˇ de la teva peticiˇ

Web del mÓster http://www.cehic.es/master.php?sitelang=ca