Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Programa interdisciplinari, impartit en una universitat de referència internacional, que forma a professionals dins del camp de la comunicació, on la marca, l'estratègia i el màrqueting es combinen per a capacitar als planners que les organitzacions necessiten

Pla d'estudis Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Guies docents dels mòduls

Descripció del màster

El Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP s'estructura en sis mòduls obligatoris (50 crèdits) i el Treball de Fi de Màster (10 crèdits). La realització del TFM comporta l'estada de l'estudiant en una entitat col · laboradora, segons condicions regulades pel Conveni de Cooperació Educativa per a la Realització del TFM.

Inici de curs

02/10/2023

Fi de curs

26/07/2024

Horaris

Les sessions presencials del màster es realitzen al Campus de Bellaterra de la UAB, de dilluns a divendres de 16h a 20:30h.

A partir de setembre de 2024 (pendent de concretar dia), heu de consultar els horaris i l'aulari actualitzats a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es

Estructura del pla d'estudis

 

 

Caràcter Crèdits
Obligatoris 50
Treball de fi de màster 10
TOTAL 60

 

 

Denominació de l'assignatura Crèdits Caràcter
Comunicació Comercial 10 OB
El Nou Consumidor 6 OB
La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP 6 OB
La Planificació Estratègica i el 'Planner' 9 OB
Màrqueting Emergent 10 OB
Metodologies i Eines de Recerca 9 OB
Treball de Fi de Màster 10 OB

 

 

OB: Obligatoris