Estudiants de nou ingrés al màster

Dates de matrícula

17 de setembre de 2018. Horari de 15:00 a 18:00 h. Dins d'aquest horari cada estudiant tindrà una hora assignada que coneixerà per correu electrònic la setmana del 10 al 14 de setembre.

Lloc: Aules d'Informàtica de la Facultat de Psicologia (AI32 i AI33).

El procés de tutorització i assessorament previ a la matrícula del Màster en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge pel curs 2018-2019 es durà a terme el dia 17 de setembre de 2018, de les 13:00 a les 14:30 hores al Despatx B5b/017. L'assistència a aquesta sessió és obligatòria per a tots els estudiants admesos. El resultat de la participació en dita sessió determinarà els mòduls optatius que matricularà l'estudiant.

El dia de la matrícula caldrà portar l'imprés de sol.licitud de matrícula degudament emplenat i signat pel Coordinador/a del màster i per l'estudiant. Aquest imprés es facilitarà per la Coordinació del Màster en la sessió de tutorització prèvia.

Si sou estudiants de segona matrícula cal que feu també el procés de tutorització. Després podeu venir a matricular-vos a l'aula determinada pels altres alumnes, dins de l'horari establert i sense cita prèvia.

Inauguració del curs: 17 de setembre de 2018 per la tarda
Lloc: Sala de Graus

Si tens dubtes o vols més informació pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició