Estudiants de nou ingrés al màster

Termini de matrícula per alumnes admesos:

Dates de matrícula

Dia i Hora: 18 de setembre de 2017. Horari de 15:00 a 17:30 h. Dins d'aquest horari cada estudiant tindrà una hora assignada, qu es publicarà entre el 12 i el 15 de setembre de 2017.

Lloc: Aules d'Informàtica de la Facultat de Psicologia (AI32-AI33).

El procés de tutorització i assessorament previ a la matrícula del Màster en Transtorns de la Comunicació i del Llenguatge pel curs 2017-2018 es durà a terme el dia 18 de setembre de 2017 de les 13:00 a les 14:30 hores al Despatx B5b/017. L'assistència a aquesta sessió de tutorització és obligatòria per a tots els estudiants admesos.

El dia de la matrícula heu de portar l'imprés de sol.licitud de matrícula degudament omplert i signat pel coordinador/a del màster i per l'estudiant.

El formulari de sol·licitud de matrícula serà facilitat per la Coordinació del Màster en la tutoria previa.

Estudiants de segona matrícula:

Dates de matrícula

Dia i Hora: 18 de setembre de 2017. Horari de 15:00 a 17:00 h. Els estudiants hauran de venir a matricular-se a les 15:00h, o a les 15:30h, o a les 16:00h, o a les 16:30h. Recordeu que haureu de fer la tutoria prèvia.

Lloc: Aules d'Informàtica de la Facultat de Psicologia (AI32-AI33).

El formulari de sol·licitud de matrícula serà facilitat per la Coordinació del Màster en la tutoría previa. Els horaris de tutoria són els especificats abans.

Inauguració del curs: 18 de setembre de 2017 per la tarda
Lloc: Sala de Graus

Si tens dubtes o vols més informació pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició