UAB

Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques

Presentació

El màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP proporciona un coneixement avançat i especialitzat en estratègia publicitària, com a fonament curricular per a la formació de futurs experts en planificació estratègica (planners) i investigació de mercats, i també per a la formació en la recerca d'aquells que accedeixin posteriorment a un programa de doctorat. Respon a la demanda que té sector el de la publicitat, les RRPP i la investigació de mercats de professionals formats en comunicació persuasiva amb alts coneixements en estratègia de marca. El màster en Planificació Estratègica representa realment una formació de postgrau en Comunicació i Marca, amb un perfil interdisciplinari que integra coneixements de comunicació i màrqueting.

Consulteu la presentació del màster.

Sortides professionals

El màster s’ocupa de formar professionals especialitzats en els següents perfils:

  • Especialista en investigació publicitària (pre-test, post-test, moderar reunió en “focus-group”, dirigir entrevista en profunditat, anàlisi de contingut de “focus-group” i entrevistes, anàlisis estadística de dades, anàlisis de resultats)
  • Planner d’agència de publicitat
  • Planner d’anunciant
  • Planner d’agència de mitjans
  • Planner digital
  • Responsable de branding per agències de branding
  • Consultor de marca per agències de consultoria de marca
  • Estratega de packaging i branding
  • Estratega de relacions públiques
  • Analista estratègic de reputació de marca per agència de relacions públiques
  • Brand manager d’anunciant
  • Director de publicitat d’anunciant
  • Innovation manager, per agència d’innovació o projectes “d’Innovation Hub”
  • Director de comptes

El caràcter interprofessional del màster en Planificació Estratègica otorgarà als seus alumnes titulats les competències necessàries per a que puguin establir un diàleg competent i creatiu, per exemple, entre el  departament de planificació estratègica d’una agència, el departament d’anàlisi estratègica de marques d’una companyia d’investigació de mercats i el departament de comunicació i màrqueting d’un anunciant.

Horaris

A partir del curs acadèmic 2017-2018 la consulta dels horaris i l'aulari es realitzarà a través del mòdul Consulta d'Horaris.

Des d'avui estan disponibles els horaris del primer quadrimestre del curs 2017-2018. 

Podeu accedir al document que duu per títol "Guia de Consulta d'Horaris" per si us pot ser d'utilitat.

Màster Oficial UAB

30 places
Presencial
Crèdits: 60 crèdit ECTS
Inici de la preinscripció 13/01/2017
Veure el calendari
Preinscripció tancada
Preu: 46,11€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2017-2018.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2017-2018.
Inici de curs 02/10/2017
Fi de curs 31/05/2018
Centre: Facultat de Ciències de la Comunicació
http://www.uab.cat/comunicacio/
Idioma:Castellà (100%)
Universitat coordinadora:Universitat Autònoma de Barcelona

Si tens dubtes o vols més informació pots omplir el formulari següent: *Camps obligatoris

Un cop enviat el formulari, rebràs un correu de confirmació de la teva petició