Dates de modificació de matrícula (FTI)

MODIFICACIONS DE MATRÍCULA
CURS ACADÈMIC 2017/2018

Període de sol·licituds: del 19 de setembre al 3 d’octubre 2017

1-Recollida d'impresos de modificació de matrícula

•  A partir del dia 18 de setembre de 2017
  • Lloc: al Hall de la Gestió Acadèmica

2- Entrega d'impresos de modificació de matrícula

• Període d'entrega dels impresos: del 19 de setembre al 3 d’octubre.
  • Lloc: Gestió Acadèmica(demanant cita prèvia)
 3 - Criteris aprovats el dia 6/07/2011 per la Comissió d’Ordenació Acadèmica i Titulació de la Facultat:
  • Cada alumne podrà demanar un màxim de 2 modificacions de matrícula justificades per curs acadèmic.
  • En el grau no es permetrà sol·licitar canvi de grup d’una mateixa assignatura, sense cap justificació. En cap cas li correspon al professor decidir si un estudiant pot canviar de grup.
  • Es denegaran totes les sol·licituds que es presentin fora de termini.
 4 - Criteris generals per resoldre les modificacions
  • Han d'estar degudament justificades i documentades.
  • Si no pots passar personalment per realitzar el tràmit pots autoritzar una altra persona perquè el faci en nom teu.
  • S'ha de tenir en compte que els alumnes de nou ingrés o els que han sol·licitat beca, no podran anul·lar assignatures que comporti quedar-se amb una matrícula inferior a 60 crèdits i els alumnes de primer curs que s’hagin acollit al règim de permanència parcial, amb una matrícula inferior als 30 crèdits.
  • Les sol·licituds de modificació de matrícula es resoldran  tenint en compte l'ordre d'entrada de les mateixes.
  • Els canvis d'assignatura no es resoldran en el moment. S’enviarà un correu electrònic al correu institucional (e-campus.uab.cat) amb la modificació. En cas que la resolució sigui denegatòria, l’alumne haurà de recollir-la a la gestió acadèmica reservant cita prèvia.
  • Concedida la modificació de la matrícula per resolució del Vicedegà d’Estudis de la Facultat, serà aplicada immediatament en l’expedient de l’alumne, i l’alumne no podrà renunciar-hi en cap cas.
  • L'adjudicació de les places quedarà sotmesa a la capacitat dels grups de les assignatures sol·licitades.
  • D'acord amb el  Decret 88/2017, de 4 de juliol, de la Generalitat de Catalunya pel qual es fixen els preus de la prestació de serveis acadèmics a les universitats públiques per al curs 2017-18, es cobraran 27,27 eurosper la realització de modificacions de matrícula: canvis, ampliacions i/o anul·lacions d’assignatures i canvis de grups.
 5 -Quan no es cobrarà la taxa de modificació de matrícula
  • Alumnes programes d'intercanvi
  • Quan els canvis siguin ocasionats per situacions imputables a la Universitat
  • Matrícula de les Pràctiques Externes i del TFG