Eines 2.0 per comunicar la recerca

Eines 2.0 per comunicar la recercaLa conferència Eines 2.0 per comunicar la recerca, adreçada a estudiants de doctorat, docents i investigadors, té com a objectiu demostrar els beneficis derivats de la utilització de recursos basats en la web 2.0, com per exemple els blogs i les xarxes socials com Twitter o Researchgate, per incrementar la difusió, la visibilitat i l'impacte de la producció científica dels investigadors, així com per millorar la seva reputació digital.

La presentació anirà a càrrec del senyor Xavier Lasauca i Cisa, responsable de Gestió del Coneixement i Sistemes d'Informació en R+D a la Direcció General de Recerca (Secretaria d'Universitats i Recerca, Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya). La jornada s'estructura en una exposició d'aproximadament una hora i mitja seguida d'un torn obert de preguntes.

Aquesta conferència, organitzada pel Servei de Biblioteques de la UAB, s'emmarca en la Setmana Internacional d'Accés Obert (23-29 d'octubre) i es podrà seguir en streaming a http://campusmedia.uab.cat.

Conferència: Eines 2.0 per comunicar la recerca

Data: 25/10/2017
Hora: de les 11:00 a les 13:00 h
Lloc: Aula Magna - Facultat de Ciències de la Comunicació
Idioma: Castellà
Formador: Xavier Lasauca i Cisa
Inscripcions:  És imprescindible formalitzar prèviament la inscripció a través d'aquest enllaç.