Programa International Summer Term

Welcome to the UAB

El proper estiu la UAB organitza una nova edició de l'International Summer Term, que oferirà asignatures de grau de diversos àmbits. Els cursos s'impartiran 100 % en anglès.

Depenent de la normativa de la teva universitat d'origen, i especialment si té establert un programa de mobilitat amb la UAB, consulta sobre la possibilitat de transferir els crèdits obtinguts a la teva propia titulació.

No és necessari presentar justificants acadèmics com a requisit per inscriure's al programa International Summer Term 2017.

Els estudiants de la Nayang Technological University (NTU) de Singapur, la National Taiwan University (NTU) de Taiwan, la Thompson Rivers University (TRU) de Canadà o de les universitats que pertanyen a la Xarxa YERUN o al Consorci ECIU tindran un 20% de descompte en el preu de la matrícula. Aquests estudiants, un cop arribin a la UAB, sí que hauran de presentar un certificat acadèmic de la seva Universitat d’origen. En cas que no ho presentin hauran d’abonar el preu total de la matrícula.

Coordinador acadèmic: Graham Mortyn

PERÍODES LECTIUS

Del 26 de juny al 14 de juliol de 2017

ASSIGNATURA PROFESSOR/A
Computer Networks Sergi Robles, Carlos Borrego and M. Carmen Toro
Environmental Anthropology Pablo Dominguez and Hugo Valenzuela
Food toxicology Eva Castells
Geography of global change Graham Mortyn
Introduction to Nanoscience and Nanotechnology M. José Esplandiu, Xavier Borrise and Francesc Perez Murano
Leadership, negotiation techniques Arantza Danés
Resources for teaching and learning English in infant and primary education Dolors Masats and Maria Mont

Del 17 de juliol al 4 d'agost de 2017

ASSIGNATURA PROFESSOR/A
Critical Thinking Pilar Dellunde
Environmental Policy and Economics Pere Riera
European Economic integration Ferran Brunet
Internet trends Carmina Crusafon
Mind, food and drugs Núria Ferré
Planet Earth Joan Reche and Joan Poch

Estructura dels cursos
Els cursos de l'International Summer Term són a temps complet, programes intensius de 60 hores lectives repartides en un període de tres setmanes.

L'alumnat pasarà tot el dia al campus. Les classes presencials seran al matí (de 9 a 13:00 horas). A més, es recomana que facin de 2 a 3 hores de treball autònom.

*Les places són limitades. La UAB es reserva el dret a cancel·lar cursos degut a un nombre insuficient d'inscripcions (notificació prèvia amb un mínim de 30 dies d'antelació).