Buddy Programme del UAB Barcelona Summer School

El Programa Social “Buddy Programme” per a la UAB Barcelona Summer School té l’objectiu de permetre als estudiants internacionals que participen a la UAB Summer School trobar-se amb estudiants de la UAB per tal de conèixer la nostra cultura i de participar en les activitats de la universitat.

Setmana 1:

Dilluns.
9:00h Sessió de Benvinguda. A la Sala Cinema de la UAB.

Dimarts.
14:00h Espai de trobada amb els Buddies. Vine a conèixer els Buddies i a preguntar tot el que necessitis, ja siguin coses del dia a dia com llocs que puguis visitar. Aprofita l’experiència d’un estudiant local.

Dimecres.
14:00h Tàndem, pràctica lingüística. Espai informal de trobada on, amb l’excusa de practicar llengües, els estudiants internacionals i locals es coneixen i intercanvien experiències a través de jocs o activitats.

Dijous.
13:00h Dinar Internacional. Cadascú haurà de portar un plat típic del seu país i dinarem tots junts. Serà una bona manera de conèixer altres cultures a través de la seva gastronomia.

Setmana 2:

Dilluns.
14:00h Espai de trobada amb els Buddies. Vine a conèixer als Buddies i a preguntar tot el que necessitis, ja siguin coses del dia a dia com llocs que puguis visitar. Aprofita l’experiència d’un estudiant local.

Dimarts.
14:00h Taller Catalan from scratch*. Taller a càrrec del Servei de Llengües que permetrà als estudiants apropar-se al català i aprendre algunes paraules i frases que facilitaran la seva estada i que aquesta sigui molt més interessant. Inscripció.
Lloc: Sala Annexa de l'Hotel d'Entitats.

Dimecres.
14:00h

Dijous.
14:00h
Taller: Construcció de castells humans*. Els Ganàpies (colla castellera de la UAB) explicaran què són els castells i a més ensenyaran algunes de les tècniques bàsiques. Qui s’atreveixi podrà intentar fer de casteller/a durant un dia. Inscripció.

Setmana 3:

Dimarts
14:00h Activitat esportiva al SAF*. Esports d'equip.
Inscripció.

Divendres
12:00h
Acte de Cloenda. A la Sala Cinema de la UAB.

* Cal inscripció prèvia.

Els participants de la UAB Barcelona Summer School podran accedir entre les 16h i les 18h al Servei d'Activitat Física (SAF).