A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Treball de fi de grau

Treball de Fi de Grau

El Treball de Fi de Grau, assignatura obligatòria dels plans d'estudi de Grau, és un treball orientat a l'avaluació de les competències associades al títol. La seva matrícula es pot formalitzar juntament amb la resta d'assignatures o mòduls de la titulació, dins dels terminis fixats a tal efecte al calendari acadèmic.

El Treball de Fi de Grau es realitza mitjançant una activitat majoritàriament autònoma a partir d'una temàtica pactada amb el professorat encarregat de supervisar i avaluar la seva realització.

Entre el 15 i el 17 de setembre de 2014, és el termini perquè els estudiants puguin escollir i sol·licitar, dins de l'oferta publicada, el Treball Fi de Grau que desitgin desenvolupar aquest curs acadèmic 2014-2015.

Un cop fetes les sol·licituds per part del estudiants, l'equip coordinador del Treball Final de Grau adjudicarà la plaça a cada estudiant, seguint els següents criteris de priorització, sempre i quan s'hagi tramitat la sol·licitud dins del termini establert:

-Es començarà adjudicant les places a aquells estudiants que estiguin matriculats dels últims 60 crèdits de Grau.

-Un cop fetes aquestes adjudicacions, si encara hi ha oferta, es procedirà a adjudicar les places als estudiants restants.

-La priorització de places es realitzarà en tots els casos a partir de la mitjana de la qualificació de l'expedient acadèmic del estudiant.

Documents relacionats amb el Treball de Fi de Grau:
Calendari d'adjudicacions del Treball de Fi de Grau (0,05 MB)
Manual del Treball de Fi de Grau (Grau en Psicologia i Grau de Legopèdia) (0.54 MB)
Oferta Treballs Fi de Grau en Psicologia (0.54 MB)
Oferta Treballs Fi de Grau en Logopèdia (0.05 MB)
Formulari Sol·licitud de Places Vacants del Treball de Fi de Grau (04/10/13) (0.08 MB)
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2014 Universitat Autònoma de Barcelona