A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA
 Facultat de Traducció i d'Interpretació  Llicenciatures  Calendari d'exàmens  Llicenciatura en estudis de l'àsia oriental
Enginyeries

Formació complementària

Complements de formació. Segons els estudis previs caldrà cursar algunes de les assignatures següents:
  • Física per a la microelectrònica
  • Teoria de circuits
  • Circuits electrònics
  • Programació del computador digital
  • Sistemes lineals
  • Fonaments dels sistemes digitals
  • Fonaments del computador digital

Formació bimodal

Es fa una prova pilot d' ensenyament semipresencial en algunes assignatures de la titulació, afavorint mètodes alternatius d' aprenentatge més centrats en el treball de l' estudiant.

Horaris/Torns

1 torn de tarda.

Tipus d'avaluació

Examen (75-80%).
Pràctiques laboratori (25-20%).

Pràctiques professionals

Programes d'intercanvi

Intercanvis amb universitats europees: França, Itàlia, i Alemanya
Intercanvis amb universitats de l'Estat espanyol: València, Granada i Extremadura.

EXÀMENS CURS 2013-2014

Podeu consultar aquí la  normativa d'exàmens de la UAB

US RECORDEM QUE LA SEGONA CONVOCATÒRIA NOMÉS EXISTEIX PER A LES LLICENCIATURES

Els estudiants de la DOBLE TITULACIÓ i els que feu docència alternativa a la Facultat de Lletres podeu consultar els exàmens les assignatures que s'imparteixen a la Facultat de LLetres, aquí.

AVÍS

Davant d'alguns casos de còpia o de plagi, volem recordar que es considera còpia un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/a altre/a company/a. Plagi és el fet de presentar tot o part d'un text d'un autor com a propi, és a dir, sense citar-ne les fonts, sigui publicat en paper o en forma digital a Internet.

La còpia i el plagi són robatoris intel·lectuals i, per tant, constitueixen un delicte que serà sancionat amb la nota "zero". En el cas de còpia entre dos alumnes, si no es pot saber qui ha copiat qui, s'aplicarà la sanció a tots dos alumnes.

Llicenciatura en Traducció i Interpretació

Segona convocatòria (segon semestre)
Inici Mapa web
2016 Universitat Autònoma de Barcelona