Targeta Universitària


Tota la comunitat universitària de la UAB disposa d’una targeta intel·ligent que, a banda de ser un document d’identificació, incorpora diverses funcions: fitxatge, accés a pàrquings i centres amb control d’accés, obtenció de la paraula de pas de manera telemàtica i servei de préstec a les biblioteques de la UAB.

La targeta també permet modificar la clau d’accés a les aplicacions informàtiques de la UAB. (Per a canviar la clau cal tenir físicament la targeta, ja que, a part del NIU, necessitem introduir el PAN, que només consta a la targeta).

Quan la persona s'incorpori per primera vegada a la nostra universitat, l’endemà de la data d’incorporació podrà passar per l’oficina del Banco Santander de la Plaça Cívica de la UAB per tramitar la targeta.

En cas de no poder personar-s’hi, la persona podrà tramitar-ho a través del formulari on-line tot carregant una fotografia amb fons blanc i una mida mínima de 220x176mp.

El termini per rebre la targeta és de tres o quatre setmanes des del dia que us hàgiu incorporat.

Incidències amb la targeta (pèrdua, robatori, trencament, funcionament incorrecte, modificació de noms i/o cognoms...)
 
Complimenteu la sol·licitud de targeta universitària i envieu-lo on-line.

També us podeu adreçar directament a l’oficina del Banco Santander de la Plaça Cívica de la UAB i us faran una targeta nova al moment.

 

 

 

 

2024 Universitat Autònoma de Barcelona