Plànols i accessos al Campus
Accessos al campus de la UAB

Els mapes següents us permetran localitzar tots els edificis que composen el campus de la UAB però, també, us ajudaran a trobar la ubicació física dels departaments, dels centres i els instituts de recerca, dels serveis de la Universitat i dels altres elements que tenen el seu emplaçament al campus de Cerdanyola del Vallès.

Aquests plànols han estat elaborats pel Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF), el grup de recerca MiraMon i el Servei de Prevenció i de Medi Ambient (SEPMA) amb el patrocini de la Fundació Territori i Paisatge. Els plànols incorporen funcionalitats afegides com ara la possibilitat d'aplicar diverses capes als mapes per situar millor els elements: capa d'edificacions, d'itineraris, de xarxes viàries, de fotografies aèries, etc.

Plànol de la UAB. Estàtic
Butlletí Oficial UAB Informació sobre acords i resolucions de la UAB

Plànols i accessos El mapa del departament i els plànols i accessos al Campus

CONTACTA AMB NOSALTRES