Departament d'Antropologia Social i Cultural de la UAB > El departament > Perifèria. revista d'investigació i formació en antropologia

Perifèria. Revista d'Investigació i Formació en Antropologia

Perifèria és una iniciativa dels doctorands i doctorandes del departament d'Antropologia Social i Cultural de la Universitat Autònoma de Barcelona recolzada per la direcció i el professorat del programa de doctorat. El projecte va sorgir de la necessitat de compartir i donar a conèixer la recerca generada en el nostre departament, tant per part dels doctorands com per part del professorat i d'altres investigadors/es.

Entenem que el tret diferencial dels estudis de doctorat és el fet de possibilitar l'aprenentatge de les eines necessàries per dur a terme una recerca antropològica. És per això que suposa el principal instrument de capacitació acadèmica de cara a la generació de coneixement tant en el propi àmbit acadèmic com a la societat en general. Des d'aquesta perspectiva, la revista esdevé una interessant eina de contribució a la gestió del coneixement: un canal de difusió de la recerca desenvolupada, orientada cap a la reutilització de la experiència investigadora dels doctorands i els grups de recerca del departament. Així mateix pensem que Perifèria pot contribuir no tan sols a la capacitació de cadascun dels doctorands i doctorandes i a la visibilitat del seu treball sinó també al desenvolupament de l'aprenentatge col·lectiu.

Adreça web de la revista Perifèria http://revistes.uab.cat/periferia

Director científic

• Jose Luis Molina Gónzalez, Departament d'Antropologia Social i Cultural - UAB

Editora