Departament de Química > Docència de postgrau > Màster en química fina i polímers

Màster en Química Fina i Polímers

El Màster en Química Fina i Polímers es presenta com una aposta formativa adaptada a les necessitats del mercat laboral potenciant el binomi universitat-empresa i mantenint el compromís universitari amb l'actualització constant i adaptació als canvis educatius, socials i tecnològics.

Característiques d’aquest màster

-  Màster de 2 anys, amb inici en el mes de gener i periodicitat anual.

-  Selecció dels alumnes en tres fases eliminatòries sobre la base de la documentació, entrevista personal amb la Coordinació del Màster i entrevista amb les empreses.

-  Els alumnes admesos en el programa reben una ajuda econòmica de l'empresa que els ha seleccionat. Aquesta ajuda consisteix en el pagament de la matrícula del Màster dels dos anys i una beca mensual de 300 durant els tres primers mesos de formació teòrica, 900 € durant els nou primers mesos de formació en l'empresa i 1100 € durant el segon any en l'empresa.

-  Tres mesos de classes teòriques intensives en un dels dos itineraris (Química Fina o Polímers) en la Universitat, impartides per professors universitaris i professionals de les indústries del sector. La llengua vehicular és el castellà, però és imprescindible un bon nivell d'anglès.

-  Vint-i-un mesos de pràctiques en l'empresa, equivalents a 3000 h en horari laboral estàndard.

-  Aquest Màster es pot cursar paral·lelament al Màster Oficial “Industrial Chemistry and Introduction to Chemical Research”, que dóna accés als estudis de doctorat.

INFORMACIÓ COMPLETA AL WEB D'AQUEST MÀSTER:

2017 Universitat Autònoma de Barcelona