Resolta la primera convocatòria Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships per al curs 2017-18

En el cas d’Erasmus+ Pràctiques, només s’informa de les sol·licituds prioritzades i excloses, a l’espera que el SEPIE comuniqui les beques de què disposa la UAB. Les places de UAB Exchange Programme Traineeships sí han estat adjudicades. Totes les dades, aquí.

15/06/2017

Al web del Servei d'Ocupabilitat hi trobareu, entre altres informacions relatives: 1) la resolució de la convocatòria, 2) l’annex amb les sol·licituds prioritzades i excloses per a Erasmus+ Pràctiques i 3) l’annex amb les sol·licituds seleccionades, en llista d’espera i exloses de UAB Exchange Programme Traineeships.

A 15 de juny de 2017, el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE), que gestiona el programa Erasmus+ a Espanya, encara no ha fet públiques les places que corresponen a la UAB en la convocatòria d’Erasmus+ Pràctiques per al proper curs acadèmic. El Servei d’Ocupabilitat publicarà l’adjudicació d’ajuts, en funció del llistat de priorització, tan aviat com la Universitat tingui coneixement de la subvenció que se li atorga.

Ambdós programes de beques per a la mobilitat professional internacional tenen com a objectius principals:

• Ajudar els joves a adquirir habilitats i competències professionals addicionals a través de la formació i de l’experiència pràctica a l’estranger.
  • Millorar la qualitat de l’ensenyament a la UE i de la formació dels estudiants.
  • Contribuir a la modernització dels sistemes d’educació i de formació professional.
  • Promoure la participació dels joves a la societat.