Préstec d'estiu a les biblioteques de la UAB

Llibres a la platja

Els terminis de préstec s’allarguen per l’arribada de l’estiu

18/06/2018

A partir del 5 de juny, els documents de préstec normal per a alumnes de postgrau, màster i doctorat i per al PAS (préstec de 28 dies) es tornaran el 17 de setembre.

A partir del 12 de juny, els documents de 14 dies i de préstec normal per als alumnes de grau es tornaran el 17 de setembre.

A partir del 19 de juny, els documents de 7 dies per a tots els usuaris es tornaran el 17 de setembre.

Pel que fa als documents de cap de setmana, a partir del 29 de juny us podreu emportar en préstec els documents de cap de setmana fins al 12 de setembre de les següents biblioteques: Comunicació i Hemeroteca General, Ciència i Tecnologia, Medicina, Veterinària i Universitària de Sabadell.

A partir del 18 de juliol no es podran fer sol·licituds de Préstec Consorciat (PUC) a causa del tancament d'algunes biblioteques durant el mes d'agost. El servei es restablirà a partir del 3 de setembre.