NEXUS, ara més atractiu i funcional en tots els dispositius

NEXUS

L’aplicació web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB estrena look&feel amb un disseny responsiu per a una usabilitat òptima, també en telèfons intel·ligents i tauletes. La principal novetat és una pàgina d’inici amb el resum de les gestions en curs i suggeriments personalitzats d’ofertes, entre d’altres funcionalitats.

25/10/2017

NEXUS acaba d’actualitzar-se per oferir una millor experiència d’usuari a les gairebé 10.700 persones estudiants i titulades de la UAB i més de 5.200 empreses i institucions que en són usuàries actives.

Així doncs, estrena un disseny més actual, clar i intuïtiu, que incorpora noves funcionalitats com una pàgina d’inici on la persona usuària trobarà, a primer cop d’ull, el resum de les seves gestions en curs –per exemple, l’estat de les seves candidatures a ofertes de pràctiques i/o laborals–, així com alguns suggeriments personalitzats –ofertes i Activitats d’Orientació Professional que coincideixin amb els seus interessos professionals– i recursos per a la cerca activa de feina.

La nova interfície gràfica de NEXUS no només suposa un salt endavant en usabilitat a la pantalla de l’ordinador, sinó que també vol satisfer el 20% de persones usuàries que hi accedeixen a través de telèfons intel·ligents i tauletes. És per això que ha adoptat un disseny web responsiu, que adapta el format dels continguts a qualsevol pantalla per tal d’optimitzar-ne la visualització i la interacció.

NEXUS permet a l’alumnat i les persones titulades de la UAB, principalment, accedir i optar a ofertes de pràctiques extracurriculars i d’inserció laboral, tramitar convenis de pràctiques extracurriculars i inscriure’s a Activitats d’Orientació Professional. Es preveu que l’actualització implementada augmenti la qualitat percebuda d’aquests serveis per part de les seves persones usuàries.