El Servei d'Ocupabilitat tancarà aquest divendres, 2 de febrer, per formació del personal

L’atenció a la persona usuària, que els divendres es presta en horari de matí, romandrà tancada el dia 2 degut a una sessió de formació tècnica del personal que té per objectiu la implementació de nous processos que milloraran la qualitat del servei que s’ofereix tant a l’alumnat com a les empreses i institucions.

29/01/2018

Podeu contactar amb el Servei d’Ocupabilitat al telèfon 93 586 89 70 i a l’adreça de correu electrònic s.ocupabilitat@uab.cat.

Podeu consultar totes les adreces i telèfons del Servei, així com la ubicació i els horaris d’atenció a la persona usuària, en aquest enllaç.