El Servei d'Ocupabilitat assessora més de 50 joves al Saló de l'Ocupació Juvenil de Barcelona

Orientació Professional UAB

El Saló es va celebrar del 14 al 16 de març al Recinte Montjuïc de Fira de Barcelona amb l'objectiu d'acompanyar les persones de 16 a 35 anys que busquen la primera feina o una reorientació laboral. L'equip de la UAB hi va realitzar més de 50 sessions d'orientació professional.

12/03/2018

Va ser a l’estand del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), dins de l’espai “Salta al món laboral”. Un equip de tècniques d’Orientació Professional del Servei d’Ocupabilitat hi va atendre les persones que requerien una sessió d’orientació professional –sobretot, a l’alumnat i persones titulades de la UAB– i les va informar sobre les oportunitats i recursos d’inserció laboral que l’Autònoma posa a la seva disposició.

En total, prop de 10.000 visitants van passar per la primera edició del Saló de l'Ocupació Juvenil de Barcelona, tot superant les previsions inicials, que se situaven en 7.000 visitants.