El Servei d’Ocupabilitat de la UAB tanca per vacances del 23 de desembre al 7 de gener

Divendres 22 serà l’últim dia abans de Nadal en què obriran l’atenció a la persona usuària i el conjunt dels serveis. L’activitat es reprendrà amb normalitat el proper 8 de gener, dilluns. Les treballadores i treballadors del Servei d’Ocupabilitat us desitgem Bones Festes.

18/12/2017

Tal com ja s’ha informat a través de NEXUS, el Servei d'Ocupabilitat no podrà validar cap petició que no s'hagi registrat en aquesta aplicació abans del dia 11 de desembre. A partir del dia 8 de gener es reprendran les validacions, tot modificant la data d'inici a la més propera possible.

Les treballadores i treballadors del Servei d’Ocupabilitat us desitgem Bones Festes i un pròsper Any Nou 2018.

En aquest enllaç trobareu totes les dades de contacte del Servei.