Viu a la UAB

Dos exestudiants de la UAB obtenen la beca ‘comUNIca’ amb el seu TFG

David Villarreal i Joan Saranova, alumni de Comunicació Audiovisual, van obtenir la beca ‘comUNIca’, de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), l’any 2016 amb el seu TFG i en l’actualitat es troben rodant la websèrie "Patates rosses", primera producció de TV3 gravada íntegrament amb telèfon mòbil.

Foto: CCMA

04/05/2018

David Villarreal i Joan Saranova, alumni de Comunicació Audiovisual, dirigeixen la web sèrie "Patates rosses", després d’haver guanyat la beca ‘comUNIca’ per a la innovació audiovisual, de la CCMA, amb el seu TFG, tutoritzat pel professor Francesc Escribano, l’any 2016.

Aquesta ficció d'humor, adreçada al públic jove (14-30 anys), és la primera producció de TV3 que es gravarà íntegrament amb telèfon mòbil amb la idea que es consumeixi principalment a través d’aquest aparell: Internet, web de TV3 a la carta i xarxes socials (Instagram, Twitter i YouTube).

El rodatge, que va començar al teatre-auditori de Navarcles el proppassat 24 d’abril i està previst que s’allargui fins al 10 de maig, compta amb actors com Bruno Oro, Manel Piñero (“Homo APM”), el guionista Manel Lucas i el youtuber Pol Gise. La Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB hi col·labora com a coproductora de la websèrie, on també hi participen dos estudiants en pràctiques, la María Rovira i l’Oriol Montoliu.
 
Sinopsi

"Patates rosses" és una ficció d'humor amb 8 episodis d'una durada d'entre 6 i 10 minuts. Està plantejada com un fals documental i traslladarà els espectadors al making of d'una pel·lícula eròtica. L'Èric ha acceptat ser-ne el productor convençut per la Marta, la seva exparella i actriu a la pel·lícula. El protagonista farà l'impossible per treure la peli endavant tot i els entrebancs que s'hi trobarà, embarcant-se en una aventura que el durà a obrir-se camí en el món de l'audiovisual.

Beca ‘comUNIca’

La beca ‘comUNIca’ per al foment de la creació i innovació audiovisual, convocada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), té com a objectiu connectar treballs universitaris amb el món professional per tal de fer emergir i potenciar el talent creador dels estudiants.