Convocatòria Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships 2017-18

Vols una experiència professional internacional? Oberta la convocatòria dels programes per a estades de pràctiques Erasmus+ Pràctiques, d'abast europeu, i UAB Exchange Programme Traineeships (antic Programa Propi), d'abast global, per al curs 2017-18. Tota la informació, en aquest enllaç.

26/05/2017

La Universitat Autònoma de Barcelona participa en el programa europeu de mobilitat Erasmus+ de 2014-2020 de la Comissió Europea i sol·licita fons econòmics per cofinançar estades de pràctiques per als seus estudiants en entitats col·laboradores dels països membres del programa. El SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació) és l’organisme estatal responsable de la coordinació, la gestió i la distribució d’aquests fons per a totes les universitats i els organismes de l’Estat.

La UAB, a més, conscient de la importància de les estades de pràctiques internacionals per al futur professional dels estudiants, disposa d’un programa propi, UAB Exchange Programme Traineeships, de mobilitat per a pràctiques en empreses i institucions que fa possible estades arreu del món i mobilitats que no entren dins del marc del Programa Erasmus+ Pràctiques.

Ambdós programes tenen com a objectius principals:

• Ajudar els joves a adquirir habilitats i competències professionals addicionals a través de la formació i de l’experiència pràctica a l’estranger.
  • Millorar la qualitat de l’ensenyament a la UE i de la formació dels estudiants.
  • Contribuir a la modernització dels sistemes d’educació i de formació professional.
  • Promoure la participació dels joves a la societat.

En aquest enllaç trobareu la convocatòria per a ambdós programes: Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships (antic Programa Propi Pràctiques) per a la mobilitat d’estudiants de Grau, Màster i Doctorat per al curs 2017-2018 de la Universitat.