Convocades les beques del Programa CICERONE per fer pràctiques de laboratori al CNIC

El Programa s'adreça a estudiants de Màster i de segon cicle de Grau de titulacions vinculades al camp de la Biomedicina (Medicina, Biologia, Biotecnologia, Física, Química, enginyeries, etc.) que vulguin completar la seva formació amb pràctiques de laboratori durant els mesos d'estiu d'enguany.

07/03/2018

El CNIC, Centre Nacional d'Investigacions Cardiovasculars Carlos III, ofereix als estudiants de Màster i dels últims cursos de carreres universitàries relacionades amb la biomedicina, la possibilitat d'entrar en contacte amb la investigació biomèdica i completar la seva formació a través de la realització de pràctiques de laboratori durant els mesos d'estiu.

El propòsit d'aquesta convocatòria és apropar la recerca biomèdica als estudiants universitaris perquè puguin escollir més adequadament la seva orientació professional i la possibilitat de desenvolupar una carrera científica en el futur.

El Programa CICERONE 2018 consisteix en la realització de pràctiques de laboratori i en l'assistència a seminaris sobre recerca biomèdica organitzades pel CNIC, concedint-se un màxim de 33 places per a aquest programa.

La data límit per a la recepció de sol·licituds és el dia 6 d'abril de 2018.

Més informació, en aquest enllaç.