Plantada de Sant Ponç a l'hort de la Facultat
plantada 07.05.2018 El departament  -  Us convoquem a tot el professorat i el PAS del nostre departament a participar en la Plantada de Sant Ponç que es farà el dimecres 9 de maig de 2018, de les 11 a les  13h. a l’hort de la facultat.

Durant un parell d’hores us proposem fer una plantada en un dels bancals de l’hort tot aprofitant les fantàstiques condicions ambientals que ens ofereixen la primavera. També voldríem aprofitar el moment per escollir un nom d’aquest espai, identificar potencialitats educatives de l’espai, i valorar la nostra participació en el seu manteniment.  Us preguem ens confirmeu la vostra participació al correu electrònic: mariona.espinet@uab.cat.

L’hort de la Facultat de Ciències de l’Educació va ser inaugurat l’abril 2017 en el marc de les celebracions del 25è aniversari de la facultat, i del II Encuentro de Huertos Ecodidácticos de la Red Universidades Cultivadas (RUC) organitzat pel grup de recerca Gresc@ del Departament de Didàctica d ela Matemàtica i de les Ciències Experimentals i la mateixa RUC. Aquest curs 2017-18 s’ha pogut ampliar l’espai de cultiu de l’hort gràcies a l’ajut d’Innovació Educativa concedit per la mateixa facultat el desembre 2017.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies