IV Jornades Formatives de Doctorat
02.02.2018 La recerca  -  Us convidem a participar en les IV Jornades Formatives de Doctorat, organitzades pel Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, en el marc del pla d’activitats formatives del programa de Doctorat en Educació.
Se celebraran el 15 i 16 de Febrer de 2018 de 15:00 a 20:00 hores a la Facultat de Ciències de l'Educació, de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’esperit de les Jornades és construir un espai de formació on els estudiants de doctorat comuniquin i discuteixin els avanços de les seves investigacions i, a més a més, hi hagi la possibilitat de conèixer i compartir tendències d’investigació liderades des dels diferents Grups de Recerca del nostre Departament.

Les IV Jornades Formatives de contemplen tres tipus d’activitats: conferències d’experts, tallers i comunicacions en format round table.

El document del final de la pàgina conté el programa detallat de les jornades.
programajornadesdoctorat

Anar a Notícies