Seminari de Recerca sobre STEM a la Facultat
09.05.2017 La recerca  -  El seminari Weaving perspectives on STEM Education research and practice preten crear un espai de reflexió amb diferents professionals de la recerca i de la pràctica en didàctica de les ciències sobre l'Educació STEM que s'està duent a terme actualment en el nostre territori.
A partir de la presentació de dues professores sobre la recerca STEM dels EUA, i d'una taula rodona iniciarem una reflexió per identificar les característiques més desitjables de les pràctiques STEM, dibuixar  problemes que es generen i definir algunes maneres d'abordar-los, i finalment formular i valorar les orientacions educatives que donen sentit a la diversitat de pràctiques STEM.

El seminari serà el dilluns 15 de maig de 15:00 a 18:00 hores a la Sala de Juntes de la Facultat, trobareu els detalls dels participants i l'horari al link del final d'aquesta pàgina.
STEM SEMINAR

Anar a Notícies