Mariona Espinet, guardonada per un article sobre la Xarxa d'Universitats Cultivades
03.04.2017 La recerca  -  Premi a la millor experičncia publicada vinculada a la cooperació universitŕria pel desenvolupament i l'Agenda 2030.
Mariona Espinet Blanch, professora titular del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, coordinadora dels grups LICEC i Gresc@, va rebre el divendres 31 de març 2017 el 1r premi a la millor experiència publicada de manera inèdita i vinculada a la cooperació universitària pel desenvolupament i l’Agenda 2030 que otorga l’Observatorio de Cooperación Universitaria al Desarrollo (OCUD) de la CRUE Universidades Españolas.

El treball premiat es titula “Red Universidades Cultivadas (RUC): Una iniciativa de cooperación entre universidades en torno al uso de huertos ecológicos” i està escrit conjuntament pels membres de la RUC: L. Aragón de la Universidad de Cádiz, M. Eugenio de la Universidad de Valladolid, F. Bravo de la Universidad de Palencia, A. Puente i M. Navarro de la Universidad de Burgos, C. Luccini, P. Espinosa i M. Maíz de la Universidad Católica de Ávila, i B. Martínez de la Universidad Complutense de Madrid.

La RUC realitzará el II Encuentro de Huertos Ecodidácticos a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona els propers 26 a 28 d’abril, 2017 en el marc de la Setmana Saludable i Sostenible i el 25è anniversari de la Facultat de Ciències de l’Educació.

Trobareu el comunicat oficial del premí a aquest enllaç:
http://www.crue.org/Comunicacion/Noticias/Premios OCUD.aspx

Més informació sobre la RUC i el II Encuentro de Huertos Ecodidácticos:

Anar a Notícies

Arxiu de notícies