II Encuentro de Huertos EcoDidácticos de la Red Universidades Cultivadas (RUC) a la Facultat d'Educació de la UAB
11.03.2017 Formació  -  Del 26 al 29 d’abril de 2017 tindrà lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB el II Encuentro de Huertos EcoDidácticos de la Red Universidades Cultivadas (RUC) que treballarà sobre  El papel de las universidades en la dinamización agroecológica comunitaria.
La RUC és una xarxa d’universitats de l’estat espanyol que han creat una comunitat d’intercanvi d'experiències sobre l'ús d'horts ecològics com a recurs educatiu en el context de les universitats i que ha rebut el premi 2016 d’experiències de l’Observatori per la Cooperació Universitària pel Desenvolupament (OCUD) de la CRUE. El II Encuentro està dirigit a estudiants, educadors, professorat i personal de l'administració i serveis interessats en promoure l’educació ambiental, la dinamització agroecològica i els horts ecològics escolars, universitaris i comunitaris. Es realitzaran ponències, debats, presentacions d’experiències, visites i tallers, i s’iniciarà la dinamització d’un hort a la Facultat de Ciències de l’Educació en el marc del seu 25è aniversari.  Els organitzadors son la RUC, el grups Gresc@ i ARAG de la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, la Universidad de Valladolid i Jaulas Abiertas de la Universidad de Málaga.

Es poden presentar pòsters d’experiències fins el 26 de març i el període d’inscripció finalitza el 21 d’abril. Per a més informació i inscripcions: http://universidadescultivadas.org/ii-encuentro-huertos-ecodidacticos/ o envieu un correu a lauravaldessanchez@gmail.com
Cartell

Anar a Notícies