Resolta l'acció de dinamització Redes de Excelencia
01.03.2017 La recerca  -  Ha estat resolta favorablement la sol·licitud de Red Temática–MINECO de títol ‘Educación matemática y formación de profesores’.
Aquest projecte de referència EDU2016-81994-REDT té, per tant, caràcter especialitzat en un domini de la recerca en Didàctica de la Matemàtica.

Es tracta d’un projecte liderat des de la Universitat d’Alacant per Salvador Llinares (IP de la Xarxa) que coordina la participació de 8 equips amb investigadors de fins a 12 universitats estatals. Un d’aquests equips és el del Projecte EDU2015-65378-P, amb seu al nostre Departament sota coordinació de Núria Planas.

Durant els propers dos anys hi ha plantejats tres eixos principals de treball: 1) potenciar iniciatives d’intercanvi científic entre els grups de recerca involucrats; 2) contribuir a augmentar i donar visibilitat a l’impacte internacional dels grups; i 3) establir una plataforma orientada a l’organització de la formació d’investigadors en el domini de la temàtica. Cadascun d’aquests eixos es desglossa en accions temporitzades d’acord a una agenda que els avaluadors han considerat de gran rellevància.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies