Terminis de preinscripció als Graus de la Facultat

Experiència laboral

Consulta aquí els pròxims terminis per sol.licitar l’accés als estudis de Grau de la Facultat

26/02/2018

Els terminis per sol·licitar l'accés als estudis de Grau són els següents:

Termini de sol.licitud d'admissió: de l'1 de març al 3 d'abril per les següents vies:

- Accés per canvi d'estudis universitaris espanyols parcials: Requisits i documentació per sol.licitar l'accés (+)

- Accés per canvi d'estudis universitaris estrangers: Requisits i documentació per sol.licitar l'accés (+)

Tingueu en compte: que del 26 de març al 2 d'abril la Gestió Acadèmica romandrà tancada per vacances de Setmana Santa.