Sigues mentor d'un estudiant internacional durant la seva estada a la UAB

El 'Mentor' de la UAB contribueix a l'intercanvi cultural entre els estudiants internacionals i els locals, a la pràctica d'idiomes, i a la creació d'una nova xarxa de contactes entre els participants al programa.

10/01/2018

El programa 'Mentor' facilita l'estada dels estudiants internacionals, i els ofereix suport d'estudiants locals per tal d'acompanyar-los en la seva integració al món acadèmic, social i cultural de la UAB.

Els estudiants autòctons participen d'una experiència positiva d'intercanvi cultural i de creació de xarxes amb estudiants internacionals de diferents procedències.

Els mentors realitzen diverses tasques abans i durant l'estada dels estudiants internacionals a la Universitat, com acompanyament i ajuda a l'hora de fer tràmits amb gestió acadèmica o altres entitats en els primers dies de l'arribada, participen en la preparació d'activitats d'interacció i dinamització per fer durant el semestre, entre altres.

Participar en aquest programa és molt beneficiós per a l'estudiant mentor ja que obté una experiència positiva intercultural, practica idiomes, coneix noves cultures, pot assistir a jornades i trobades de mobilitat a l'estranger, crea una nova xarxa de contactes, i la seva dedicació pot ser reconeguda com a crèdits ECTS (en aquest cas haurà de fer un pagament de 25€).

La inscripció al programa 'Mentor' finalitza el 14 de gener.

Per a més informació i per inscriure's clica sobre aquest enllaç.