Sessions d'acollida dels alumnes de primer curs 2017-2018

Les Sessions d’Acollida per donar la benvinguda als alumnes de primer al curs 2017-2018 tindrà lloc el dia 12 de setembre, tant al campus de Bellaterra com al campus de Sabadell.

17/07/2017

Durant aquestes Sessions d’Acollida el degà, Diego Prior, i el vicedegà del campus de Sabadell, Manel Àlvarez, donaran la benvinguda als alumnes de primer i els coordinadors dels diferents graus explicaran el funcionament del curs. Així mateix, també s’explicarà als nous estudiants els diferents recursos i serveis que tenen a la seva disposició pel fet de ser estudiant de l’Autònoma.

Les sessions es duran a terme al matí o a la tarda, depenent de l’horari de docència dels diferents grups.

CAMPUS DE BELLATERRA: dimarts, dia 12 de setembre de 2017

Matí:

9:00h, Sala d'Actes, Graus d'ADE, ADE en anglès, ADE+Dret, Economia i Economia en anglès: Benvinguda per part del degà, Diego Prior.

9:15h, Sala d'Actes, Grups 2 i 4: Presentació del coordinador de titulació dels graus d'ADE i ADE en anglès, John Slof.

9:15h, Aula 3J de l'Aulari Central, Grup 60: Presentació de la coordinadora de titulació del grau d'ADE+Dret (ADE), Carlota Menéndez.

9:15h, Aula 13, Grups 1 i 8: Presentació de la coordinadora de titulació del grau d'Economia i Economia en anglès, Maite Cabeza.

12:30h, Sala d'Actes, Graus d'ADE, ADE en anglès, ADE+Dret, Economia i Economia en anglès: Sessió d'acollida (2a part) amb el vicedegà d'Estudiants i Comunicació, Valeri Sorolla.

Tarda:

16:00h, Aula 15, Graus d'ADE i Economia: Benvinguda per part del degà, Diego Prior.

16:15h, Aula 14, Grup 52: Presentació del coordinador de titulació del grau d'ADE, John Slof.

16:15h, Aula 13, Grup 51: Presentació de la coordinadora de titulació del grau d'Economia, Maite Cabeza.

19:30h, Aula 15, Graus d'ADE i Economia: Sessió d'acollida (2a part) amb el vicedegà d'Estudiants i Comunicació, Valeri Sorolla.

CAMPUS DE SABADELL: dimarts, dia 12 de setembre de 2017

Matí:

9:00h, Aula 13, Graus de Comptabilitat i Finances i d'Empresa i Tecnologia: Benvinguda per part del vicedegà del Campus de Sabadell, Manel Álvarez.

9:15h, Aula 13, Grup 10 CiF: Presentació del coordinador de titulació del grau de Comptabilitat i Finances, Francesc Gómez.

9:15h, Aula 10, Grup 10 EiT: Presentació de la coordinadora de titulació del grau d'Empresa i Tecnologia, Glòria Estapé.

12:30h, Aula 13, Graus de Comptabilitat i Finances i d'Empresa i Tecnologia: Sessió d'acollida (2a part) amb el vicedegà del Campus de Sabadell, Manel Álvarez.

Tarda:

16:00h, Aula 13, Grau de Comptabilitat i Finances: Benvinguda per part del del vicedegà del Campus de Sabadell, Manel Álvarez.

16:15h, Aula 13, Grup 50 CiF: Presentació del coordinador de titulació del grau de Comptabilitat i Finances, Francesc Gómez.

19:30h, Aula 13, Grau de Comptabilitat i Finances: Sessió d'acollida (2a part) amb elvicedegà del Campus de Sabadell, Manel Álvarez.