Seminari ‘Neurociencias y Derecho Penal’

El divendres, 12 de gener, l’Aula 1 de la Facultat de Dret va acollir el seminari ‘Neurociencias y Derecho penal’ a les 11.30 h. Aquesta ponència va ser impartida pel catedràtic Eduardo Demetrio de la Universidad Castilla-La Mancha.

08/01/2018

El divendres, 12 de gener, l’Aula 1 de la Facultat de Dret va acollir el seminari Neurociencias y Derecho penal. Aquesta ponència va ser impartida pel catedràtic Eduardo Demetrio de la Universidad Castilla-La Mancha.

Demetrio, especialitzat en Dret Penal, és també l’autor de l’article Libertad de voluntad, investigación sobre el cerebro y responsabilidad penal. Aproximación a los fundamentos del moderno debate sobre Neurociencias y Derecho Penal, que pot consultar-se aquí.

El seminari, que va començar a les 11.30 h, estava obert tant a professors com a alumnes de doctorat i postgrau.

També hi va intervenir el catedràtic Ignacio Morgado, especialitzat en psicobiologia i director de l’Institut de Neurociències de la UAB.

L’acte va ser organitzat per la Unitat de Dret Penal i Criminologia de la UAB.